Časté otázky
1. Ako môžem u vás nakupovať?
Ak ste náš zákazník a s našimi výrobkami nepodnikáte (maloobchodný režim), je pre vás výhodné zaregistrovať sa v našom e-shope. Odkaz na registráciu nájdete v záhlaví webovej stránky. Tak budete mať prehľad o svojich objednávkach a dozviete sa o novinkách a špeciálnych akciách ako prví.
2. Ako s vami môžem spolupracovať?
Ak ste podnikateľ/živnostník a chcete s našou kozmetikou ďalej pracovať alebo obchodovať, radi s vami budeme spolupracovať. Zaregistrujte sa v našom e-shope pre obchodných partnerov na adrese b2b.nobilis-tilia.sk. Maximálne do dvoch pracovných dní vás bude kontaktovať obchodné oddelenie Nobilis Tilia a vysvetlí vám všetky podmienky pre obchodnú spoluprácu. Spolupracujeme s predajcami prírodnej kozmetiky – s e-shopmi alebo kamennými obchodmi s podobným sortimentom, veľkoobchodnými podmienkami podporujeme kozmetické, masérske, kúpeľné, zdravotnícke a iné činnosti. Po dohode s naším obchodným oddelením vám už nič nebráni v nákupoch za zvýhodnené ceny a vo využívaní veľkoobchodných výhod.
3. Kde môžem kúpiť vaše výrobky?
Samozrejme, najmä v našom e-shope a v podnikových predajniach v sídle spoločnosti vo Vlčej Hore, v Prahe v pasáži Platýz, v OC Avion Shopping Parku Ostrava a tiež v predajni Olympia Brno. Vašu internetovú objednávku odosielame väčšinou do 2 – 3 pracovných dní. Naše výrobky nájdete aj u našich obchodných partnerov, ktorí vám radi poradia s výberom alebo ponúknu ošetrenie našimi výrobkami.
4. Za aký čas mi od vás príde objednávka?
Vašu objednávku vybavujeme zvyčajne do 2 – 3 pracovných dní od jej prijatia. Ak je pre objednávku všetko vyrobené a na sklade, môže to byť aj skôr, čo bude určite milé prekvapenie.
5. Potrebujem poradiť s objednávkou alebo produktom. Ako mám postupovať?
Sme tu pre vás a neváhajte sa na nás obrátiť. V rámci zákazníckeho servisu sú vám naše kolegyne pripravené pomôcť v pracovných dňoch od 8.00 do 17.00. Môžete nám napísať e-mail na adresu: nobilis@nobilis.cz alebo nám zavolajte na telefónne číslo: (+420) 412 383 421.
V každej sekcii v e-shope máte možnosť filtrovať výrobky nielen podľa ceny, ale aj podľa typológie pleti, certifikácie vône alebo účinku. Zaujímavé články na tému arómoterapie a použitia výrobkov nájdete na našom blogu a sociálnych sieťach.
6. Čo mám robiť, ak mám na kozmetický produkt reakciu alebo sa pred uplynutím času spotreby výrobku zmenia jeho vlastnosti (vôňa, farba a podobne)?
Príčin môže byť veľa, preto pristupujeme ku každému prípadu individuálne. Kontaktujte náš zákaznícky servis (pozri vyššie), kde vám poskytneme poradenstvo a ďalšie informácie.
Zároveň pripomíname, že obsahové látky v éterických olejoch a v ďalších látkach z prírodných zdrojov, ktoré môžu mať vplyv na farbu alebo vôňu, sa líšia z roka na rok. A to podľa toho, či viac prší, alebo je sucho, podľa nadmorskej výšky, v ktorej sa rastlina zbiera, podľa krajiny, kde rastie či ako sa pestuje.
7. Môžem zlúčiť viac objednávok do jednej?
Aby ste mali svoje objednávky čo najskôr doma a my sme ich mohli efektívne vybavovať, nie je možné zlučovať viac objednávok do jednej. Objednávka je už v stave spracovania a naše kolegyne začali tovar pripravovať. To isté platí aj pre storno, ktoré nemožno uskutočniť, ak je objednávka v stave spracovania.
8. Môžem výrobok po zakúpení vrátiť?
Výrobok môžete vrátiť len v prípade, že ste ho zakúpili v našom e-shope a ste maloodberateľ. Odstúpiť od zmluvy možno v lehote 14 dní od dňa prevzatia objednávky/výrobku. Aby sme vám mohli vrátiť peniaze, zašlite neporušený a neotvorený výrobok späť na adresu sídla spoločnosti. Viac o postupe vrátenia tovaru nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach tu.
9. Ako mám postupovať pri reklamácii?
Reklamácia sa môže z času na čas vyskytnúť, hoci je to u nás zriedkavé. Na reklamáciu vyplňte Reklamačný list a zašlite nám ho elektronicky na e-mail: nobilis@nobilis.cz, poštou alebo ho odovzdajte osobne v sídle spoločnosti. Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe podľa konkrétnej reklamácie.
10. Testujete vaše výrobky na zvieratách?
Naše výrobky nie sú testované na zvieratách. Od roku 2013 je oficiálne zakázané vykonávať testovanie na zvieratách pri kozmetike aj surovinách na ich výrobu a takto testované suroviny dovážať do Českej republiky. Šetrná práca s prírodnými materiálmi je dôležitou súčasťou filozofie našej spoločnosti. Preto sú všetky suroviny spracovávané s náležitou starostlivosťou. Jediné živočíšne suroviny vo výrobkoch Nobilis Tilia sú včelie produkty.
11. Má teplota vplyv na kvalitu kozmetiky?
Tak ako máme stabilnú teplotu pri skladovaní u nás vo Vlčej Hore, odporúčame udržiavať teplotu aj počas dopravy. Nemôžeme však ovplyvniť každú zásielku počas dopravy. Preto odporúčame pri extrémnych výkyvoch teplôt počas zimy alebo leta využívať doručenie do ruky alebo úložné boxy, ktoré sú vnútri budov, aby produkty neboli dlhší čas vystavené nestabilným teplotným podmienkam. Viac o vplyve teplôt alebo skladovaní kozmetiky nájdete tu.